Historiska

Vadstena Klosterhotel

Välkommen att bo i historiska byggnader på klosterområdet. Här finns mysiga weekends, konferens och bröllop med kultur, natur, äventyr och god mat alldeles runt hörnet.

De tjocka väggarna, stengolven och de höga kryssvalven minner om hur livet en gång var i klostret.

Bo som Heliga Birgitta i medeltidsstaden som andas mytomspunnen svensk historia, ät middag i munkarnas gamla sovsalar eller avnjut en heldag på spa där du omfamnas av värme och ro – en avkopplingens weekend helt enkelt. De tjocka väggarna, stengolven och de höga kryssvalven skymtar om hur livet en gång var i klostret.